Denní režim

Motýlci a Sovičky

6.00 – 7.30 scházení dětí ve třídě Žabek, doba určená pro příchod dětí a předání dětí pedagogickým pracovníkům, děti již přítomné v MŠ vykonávají spontánní zájmové aktivity, hry, individ. logopedickou prevenci

8.00 – 8.10 řízená tělovýchovná chvilka, pohybové aktivity

8.10 – 8.40 osobní hygiena, přesnídávka

8.40 – 9.10 motivace, didakticky cílené činnosti dle týdenního tematického plánu, sebehodnocení, vzájemná diskuze a výběr námětů pro další činnosti (aktivity řízené pedagogem – individualizovaná, skupinová a frontální práce s dětmi)

9.15 – 11.10 osobní hygiena, příprava na pobyt venku, pobyt dětí venku, příp. náhradní činnost – v letních měsících již dříve – od 9.20 h.

11.10 – 11.40 oběd, osobní hygiena, převlékání do pyžam

11.40 – 13.40 pohádka před spaním, společný čas relaxace, klidu a odpočinku

13.40 – 14.10 osobní hygiena, odpolední svačina

14.10 – 17.00 volné činnosti a aktivity dětí řízené pedagogem, zaměřené především na hry, zájmové činnosti a pohybové aktivity dětí, v případě pěkného počasí pobyt na školní zahradě. . V 15.30 se Motýlci přemístí k Zajíčkům a společně jsou ve třídě do 16.20, potom se přesouvají k Žabkám. Sovičky se přemístí v 15. 45 hod k Žabkám.

Zajíčci

6.00 – 7.30 scházení dětí, doba určená pro příchod dětí a předání dětí pedagogickým pracovníkům k předškolnímu vzdělávání, volné spontánní hry a zájmové aktivity

7.30 – 8.10 rozdělení dětí do I. třídy (Zajíčků), pokračování ve spontánních aktivitách, individ. logoped. prevence

8.10 – 8.25 řízená tělovýchovná chvilka, pohybové aktivity

8.25 – 8.40 komunitní kruh

8.40 – 9.00 osobní hygiena, přesnídávka

9.00 – 9.45 motivace, didakticky cílené činnosti dle týdenního tematického plánu, sebehodnocení, vzájemná diskuze a výběr námětů pro další činnosti (aktivity řízené pedagogem – individualizovaná, skupinová a frontální práce s dětmi)

9.45 – 11.45 osobní hygiena, pobyt dětí venku, při kterém probíhají řízené činnosti a aktivity zaměřené na výchovu a vzdělávání dětí, na jejich citový, rozumový a tělesný rozvoj, prováděné podle ŠVP, s důrazem na pohybové aktivity, seznamování s přírodou, s přírodními jevy a s okolním světem (v případě nepříznivého počasí pokračují řízené činnosti a aktivity zaměřené na výchovu a vzdělávání dětí ve třídách mateřské školy školy)

11.45 – 12.05 oběd, osobní hygiena dětí

12.05 – 14.10 pohádka před spaním, společný čas relaxace, klidu a odpočinku, klidové činnosti s tematickým zaměřením pro nespící děti

14.10 – 14.30 osobní hygiena, svačina

14.30 – 17.00 volné činnosti a aktivity dětí řízené pedagogem, zaměřené především na hry, zájmové činnosti a pohybové aktivity dětí, v případě pěkného počasí pobyt na školní zahradě. )

Žabky

6.00 – 7.30 scházení dětí, doba určená pro příchod dětí a předání dětí pedagogickým pracovníkům k předškolnímu vzdělávání, volné spontánní hry a zájmové aktivity

7.30 – 8.30 rozdělení dětí do III. třídy (Soviček), pokračování ve spontánních aktivitách, individ. logoped. prevenci

8.30 – 8.40 komunitní kruh

8.40 – 9.00 řízená tělovýchovná chvilka, pohybové aktivity

9.00 – 9.20 osobní hygiena, přesnídávka

9.20 – 10.05 motivace, didakticky cílené činnosti dle týdenního tematického plánu, sebehodnocení vzájemná diskuze a výběr námětů pro další činnosti (aktivity řízené pedagogem – individualizovaná, skupinová a frontální práce s dětmi)

10.05 – 12.05 osobní hygiena, pobyt dětí venku, při kterém probíhají řízené činnosti a aktivity zaměřené na výchovu a vzdělávání dětí, na jejich citový, rozumový a tělesný rozvoj, prováděné podle ŠVP, s důrazem na pohybové aktivity, seznamování s přírodou, s přírodními jevy a s okolním světem (v případě nepříznivého počasí pokračují řízené činnosti a aktivity zaměřené na výchovu a vzdělávání dětí ve třídách mateřské školy školy)

12.05 – 12.25 oběd, osobní hygiena dětí, čištění zoubků

12.25 – 14.30 pohádka před spaním, společný čas relaxace, klidu a odpočinku, klidové činnosti s tematickým zaměřením pro nespící děti

14.30 – 14.50 osobní hygiena, svačina

14.50 – 17.00 volné činnosti a aktivity dětí řízené pedagogem, zaměřené především na hry, zájmové činnosti a pohybové aktivity dětí, v případě pěkného počasí pobyt na školní zahradě.